Sunday, August 29, 2010

We love chicken rice shop..

Hubby sangat suka makan di Chicken Rice Shop..Sejak dari bercintan cintun sampai la skrang, feveret dia lah Nasi Ayam nih ;-) Aku plak, biasa2 jer..Makan jer semua tolak batu kayu jerk..Hehehe..Nasi Ayam kat sini ala2 hainan gituhh..Kiterang kul 6 ptg cam tu gerak g Tesco Extra Cheras..Kat situ ada restoran Chicken Rice Shop ni..Sampai2 jerk, dah ramai pelanggan reserve meja makan..


Semangkuk Nasi Ayam yang harum...Aku makan 1/2 jerk.. Dah full tau...


Roasted Chicken Breast..Sedap ayam style cam ni ;-)


Ipoh Taugeh bersama kicap cair..Ratah pun delicious..Hehehe..Hubby habiskan yg part aku..Suka betul dia..


Pak Choy dengan Sos Tiram..Feveret Hubby ni..


Pai Tee as appetizer..Sedap wehh..


Tak lengkap if tak ada sambal kan? Hehe


Yang ni menu wajib..Popia goreng kat sini memang sangat sangat sedap! Aku habiskan 3 popia, balance kasi Hubby..


Soya bean and cincau..Pilihan Hubby..


Aku punyer, Ice Lemon Tea..Sejuknyerr tekak...


Finally, makan desert nata de coco lepas 15 minit..


Terliur tak? Hehe :-)

No comments:

Post a Comment