Monday, August 9, 2010

A Good Night for A Great Morning..

Do you like milk? Do you drink milk? Will you make yourself compulsory to have a glass of milk every morning or before you go to sleep?

Banyak pula soklan kan? Aku? Aku sangat suka minum susu. Slalunya aku akan minum sebelum pergi ofis dan kadang2 tu time dinner. Sebelum tidur? Jarang la aku minum susu. Asyik minum MILO jerk. Ngikut papa aku nyer style. Dalam mind "Minum MILO mesti boleh tidur ny
enyak". Hehehe. Sehingga lah pada suatu hari, aku dah terpikat dengan iklan terbaru susu F&N 'Good Night & Good Morning Milk', ermmm buatkan aku teringin sangat nak rasa.

Semalam masa kat Cold Storage, aku jumpa milk ni. Wowowo dah excited dah! Aku nak cuba dua2, tapi hanya ada Good Night Milk yang boleh beli sikit. Yang Good Morning nyer milk, kena beli banyak.. Alahaii aku nak try ajer sedap ke idak..

Alih2, masa nak balik umah tadi, ada kaunter F&N kat Menara TM duk promosikan Good Night Milk..Murah tau..RM 1 per bottle...Aku beli 5 botol, baru 5 ringgit..Sampai umah terus sejukkan..Hehehe..



Ni baru sudah minum Good Night milk..Cedapnya rasa dia :-) Terus rasa ngantuk..Hopefully, malam ni aku boleh :

1) Tidur dgn lebih nyenyak
2) Relaxkan badan aku yang penat ni
3) Lapangkan minda aku yang stress ni


AND the most important is
recharged and feeling great to face the day ahead :-)

Whatever it is, i still need to buy 'Good Morning Milk' to make it a perfect pair.. Yezzaa..


Comel kan?

No comments:

Post a Comment