Saturday, August 28, 2010

Kecik Molek tapi powerful...

Apa yang kecik molek tu yer?

.......................
...............
.........
...
.
.......................
...............
.........
...
.
.......................
...............
.........
...
.
.......................
...............
.........
...
.

Ini la si kecik comel tu..Nama die Melaleuca Oil..Senang nak bawa ke mana2 sahaja :-)


Kebaikan Melaleuca Oil :

1) Reliefkan minor skin irritations with the natural therapy of Melaleuca Oil
2) Harnesses the healing power of Mother Nature
3) Penetrating quickly inside skin
4) Natural antiseptic therapy fights topical infection and soothes irritated skin.
5) Melaleuca oil easily dissolves dirt
6) Effectively solvent
7) T3 aromatic
8) Suitable for all skin types and sensitive skin. Skin doesn’t feel raw after using Melaleuca Oil
9) Gently soothes

Sesuai Untuk :

1) Cuts
2) Burns
3) Animal Bites
4) Skin irritations

Testimoni Aku :

Jari luka kena pisau
Aku ni kan ganas dan clumsy sket. Korang sure taw punyer..So last 3 weeks, aku duk potong2 buah, skali pisau kena tangan. Apa lagi, luka ler..Darah kluar banyak, tak henti2. Aku pun terus teringat kat Melaleuca Oil. Terus aku sapu minyal tu, wowww darah stop mengalir. Mena
kjubkan!! Then, slowly jari aku kering dan tak rasa sakit lagi. Tak perlu sapu ubat luka pun..Happy giler aku :-)

Jari kena seterika panas
Ni lagi satu hal. Petang tu aku nak g umah makcik aku. So gosok la T-Shirt and Tudung Ariani..Lepas dah switch off iron sumer, aku dengan ganasnya terlanggar seterika..Kena la jari aku..Masa tu just rasa panas gitu jerk..Aku buat donno jer la..Skalik bila sampai umah makcik, adoiii s
akitnya jari..Ishh skali tengok lebam biru tau..Aku pun dah risau, ni pehal plak..Darah tersumbat ke ape..Dah nak g klinik kuarkan darah beku tu dah..So malam tu, aku pun duk fikir lagi, apa la yg aku dah buat sampai jari aku jadi biru lebam sampai cam tu skali..Dang!! terus teringat, ni mesti penangan seterika petang tadi..Jadi sebelum tido, aku pun plan nak test Melaleuca Oil..Aku sapu dan terus tido..Bangun jer sahur, tengok jari, fulamakkk kesan biru lebam dah hilang beb dalam sekelip mata jerk..Seronok giler aku!! Powerful la Melaleuca Oil ni... :-)

Sinus dan Selsema
Sejak seminggu ni aku asyik selsema dan bersin2..Aku malas nak makan ubat nanti ngantuk kat opis..So aku buat relek jer
k..Hari2 selsema..Habis dua, tiga gulung tisu dah..Ishhh tak boleh jadi ni. So semalam aku rasa cam nak demam..Hidung plak dah tersumbat..Lepas jer berbuka and semayang magrib, aku terus makan ubat demam n ubat selsema. Duk harap baik la kan. Bangun dalam kul 11 cam tu, dahh selsema balik..Aduss laa.. cemana nieh? Aku tak nak makan ubat lagi.. Tak elok kan..So sebelum tido, aku decide nak try Melaleuca Oill..Aku pun sapu la kat hidung...Suam2 jerk rasa...Best tau!! Tido aku sangat nyenyak dan bila bangun nak sahur, aku dah tak selsema lagi..Cayalahh Melaleluca Oil ;-) I love you, I need you !!! Sampai skrang pun, selsema aku dah stop...

Korang, cuba la Melaleuca Oil ni..Bagus dan berbaloi2..Apa2, roger aku taw!!


Saje nak selit menu sahur hari ke 18..Sweet Sour Telur..Nyum Nyum..

No comments:

Post a Comment