Saturday, August 14, 2010

Sol-U-Guard Botanical - A perfect alternative to kill germs

Kuman ada di mana saja (Aceh macam pernah dgr jer iklan cam ni). Kat sink, tandas, lantai, tombol pintu, ruang tamu, dapur dan semua tempat yang kuman bley merebak. Apa yang paling penting, aku pilih Sol-U-Guard untuk menghapuskan kuman di rumah aku.

Macam2 jenis kuman yang slalu menyerang rumah kita tanpa kita sedari. Sebab tu la anak2 slalu bersin dan demam. Kita yg dah besar ni pun sama juga dijangkiti kuman.

Testimoni aku :

1) Aku dah spray Sol-U-Guard ni kat tong sampah dapur. Bukannya aje matikan kuman, nampaknya semut2 dan kawan2 seangkatan dengannya semua dah tak datang. Wow bagus kan?
2) Lepas kemas meja makan lepas sudah sahur, aku amalkan spray guard ni kat meja makan. Lepas tu wipe off ngan kain basah. Nak prevent semut n lalat datang mengacau hidup aku. Hehe
3) Lagi satu, korang kan tahu tandas aku dah diserang oleh si 'Dia'. Aku pun apa lagi, guna la peluang ni spray seluruh umah aku dengan guard ni. Hehehe. Baru rasa lega hati ni. Germs don’t stand a chance. Hik hik hik :-)


So here comes Melaleuca Sol-U-Guard. It is an exclusive solution for you that will change the way you disinfect your home.


2 times concentrated so it lasts twice as long and saves you money. Botol color hijau sebab nama lagi botanical kan..Hehe


Cute mixing bottle. Hehehe. Campurkan 1 part concentrated n air. Senang jerk.


Benefit of Sol-U-Guard Botanical :

1) 99.9% effective killing germs

2) Approved by the EPA
3) Combination of citric acid & botanical thyme oil (Aromathereutic scent)

Eliminates 99.99% of:

a) Staph
b) E-Coli
c) Salmonella
d) Pseudomonas aeruginosa
e) Strep
f) Poliovirus type 1
g) Influenza A
h) Rhinovirus 37


Spray aje Sol-U-Guard Botanical kat :

1) Faucets
2) Sinks
3) Doorknobs
4) Appliances
5) Counter tops
6) Light switches
7) Tables
8) Toilet seats
9) Garbage cans
10) Children’s toys
11) High chairs
12) Changing tables
13) Computer keyboards
14) Prosthesis and orthotics
15) Sports equipment

Cute video on Sol-U-Guard:
http://www.tvplayvideo.com/1,AUt3nkMv-Gk/disinfectant/EcoSense-Sol-U-Guard-Botanical-2x-Disinfectant-by-Melaleuca

Results are amazing and naturally derived ingredients. Mau coba?

No comments:

Post a Comment