Wednesday, August 25, 2010

Kembung perut dengan air...

Sahur hari ke 14 aku dipenuhi dengan bermacam2 jenis air..Sindrom tak lalu makan nasi dah datang walaupun aku masak ikan bawal sweet sour. Still lagi tak nangkap..Aduiii laa..Dah terbalik ngan Hubby aku. Dia lalu makan plak dah.. Haihhh...

Untuk sahur pagi ni aku minum :

1) 1 gelas susu kambing

2) 1 mug susu blend dengan kurma
3) 2 gelas air masak

Terlupa nak snap gambo menu sahur hari ni...Takda mood sebab Aku dah kena selsema..Dah dekat habis segulung tisu dah..:-(


Jom layan menu sahur semalam aje lah yerr...


1st time buat sambal bilis n kentang. Rasa ok dah. Cuma ikan bilis tak jadi garing..Kena goreng dengan api perlahan ke? Agak2 berapa minit? Ngeh Ngeh..Meh la kasi tunjuk ajar..


Udang goreng kentucky.. Sorang 3 ekor jerk tau!! Buat banyak tak habis nanti.. Hehehe

No comments:

Post a Comment