Thursday, August 12, 2010

Tempura Seafood Combo..

Esok dah masuk hari ke 3 kita semua bersahur kan? Kejap nyer masa berjalan. Tup Tup dah weekend..Hehehe. Aku plak every night sure duk mikir nak masak apa la untuk sahur..Menu sahur plak kena minta approval Hubby dulu. Waduh waduhh..

Aku : Abang nak ya masak apa ek sahur esok?
Hubby : Abang nak sayur air. Ya letak tomato lebih sket tau..Mesti cedap
Aku : Owhh tak lari dah ngan sayur air..Suka san
gat makan nasi n kuah banyak...Hehe

Aku pun malam ni duk siapkan la bahan2 nak masak esok pagi :-) Dalam mind nak buat sayur air, goreng telur mata (taruk kicap n sos cili sket kat atas, haihh cedapnyaaa). Ishhh macam tak cukup jerk lauk ni..Ape ek nak tambah?

Haaa, carik punya carik dalam fridge (macam la banyak sangat. Hek Hek), taraaaa jumpa ni. Boleh try camno rasanya.. Hehehe


Aku beli Tempura Combo ni last week kat Cold Storage. Gambo menarik kan? Terliur nengok..Aku suka beli combo sebab bley try semua jenis :-)


Ada tempura udang (Panjang), tempura salmon (Bulat) n tempura sotong (Ring)

No comments:

Post a Comment