Tuesday, August 17, 2010

Kisah sahur hari ke 6..

Semalam aku duk ngadap lappy mengarang email opis yg tertunggak..Tiba2 rasa ngantuk sangat. Aku pun plan nak tidur kejap jerk. Baring sambil layan 'Arjuna'. Dang!! Dah pukul 11.45 mlm. Lama benor tidur..Alamak nasi lum masak lagi untuk sahur... Lauk nya apa plak? Aduss laa. Dalam keadaan yg kelam kabut, terus fikir esok masak sayur campur jerk la. Tambah udang n fish ball. Nyummy!!


Nasib baik ada Rendang Tok yg Hubby beli kat ofis smlm. Ada seketul ayam percik yg beli kat param kat umah. 5 minit siap!! Panas guna microwave jerk.. :-) Sayur campur licin!!


Hubby : Ya, esok kurangkan nasi abang eh.
Aku : Aikk, hawat?
Hubby : Tak lalu la nak makan nasi..
Aku : Lauk tak sedap eh?
Hubby : Tak la. Abg tak selera nak makan nasi (Fuh! Nasib baik bukan kerna lauk..Ngeh Ngeh)
Aku : Pastu nak makan sandwich telur ke?
Hubby : Tak nak juge.
Aku : Pulakk..

Haihh laa..Baru nak masuk 1 week dah tak lalu nak mkn nasi.. Cemana nih? 3 more weeks to go..

No comments:

Post a Comment