Thursday, August 19, 2010

Kul 4 pagi dah bangun masak..Kagum tak?

Salam Ramadhan kawan2 semua :-) Hari ni dah masuk hari yg ke 9 kita berpuasa kan? Cepat sungguh masa berlalu. Tup tup, dah nak raya.. Hehehe..Pagi ni adalah pagi yang paling awal aku pernah bangun untuk masak lauk sahur.. Kul 4 pg dah bangun beb ;-) Kagum tak?
Walapun menu sahur aku n hubby hari ni ringkas, tapi still kena bangun awal nak masak..Apa2 jomm layannnn........


Sejak semalam lauk berasaskan ikan..Dah boring plak makan ayam.. Ngeh Ngeh..Semalam propose kat Hubby nak masak sardin..Wow bukan main lagi dia seronok..Siap request aku masak udang goreng kunyit lagi :-) Memang layan la makan sardin time sahur.. Sedapp tau!!


Ni untuk sahur semalam. Baru nak upload gambo. Sekor jerk ikan? Hehe. Cukup la tu makan berdue aje :-)


Aku sejak puasa ni, kalau berbuka tak pernah lagi makan nasi. Hehehe. Menu utama aku : Samosa, popia dan murtabak.. Hehehe. Meriah tak juadah kami? Semua beli jerk sebab kul 6.30 ptg baru sampai umah.. Hehehe...

No comments:

Post a Comment