Thursday, July 29, 2010

Now everyone can have a Maid..

Sejak aku duk berkecimpung dengan service part time maid ni, lagi la bertambah-tambah kemalasan aku nak kemas rumah.. Hikhikhik :-P Aku cuma kemas katil, basuh baju, basuh pinggan, lipat kain, gosok baju..yang kerja selainnya, macam sapu rumah, mop lantai, mop tangga, cuci porch keter, semua aku serahkan kat part time maid aku.. :-)

Seronok betul rasa sebab aku dah booked mai
d datang cuci umah Sabtu ni, kul 12 sampai 2 petang. Best service maid ni. Memang puas hati. :-)
Berkilat umah bila dia datang cuci..

Kalau amik service part time maid ni, senan
g tau:

1) Call 1300884463
2) Booking time untuk maid dtg cuci rumah
3) Driver akan datang hantar dan amik maid bila dah cukup jam
4) Maid datang sangat punctual atau pun awal 15 minit
5) <= 2 jam - RM 20/hour (tambah RM 2 se
bab service charge)
6) >= 3 jam - RM 18/hour (tak ada service charge)
7) Kalau korang lucky, dapat la harga RM 9.90. Tapi kena call hari yg nak minta maid datang cuci rumah. Selalunya tak dapat, sebab jadual depa ni packed.



Sejak kawin ni, aku dah 5 kali amik service part time maid ni. Maid Indon pernah, maid Philipina pun pernah. Kalau maid Philipina, kena la speaking London :-) Service memang besttt!!

So korang, apa lagi? Cuba la service yg mantop ni. Hehehe :-)

2 comments:

  1. waa.tks aliya. aku mesti try nih.

    ReplyDelete
  2. Memang best service maid ni. Memang bersih & puas hati. Umah alia amik masa 3 jam nak cuci semua skali.

    ReplyDelete