Thursday, July 1, 2010

5 pair of Clarks Shoes!!

Agak2 terkejut tak dengan tajuk kat atas ni? Hahaha..
Aku pun terkejut gak, tapi tak per lah, pejam mata jer bayar :-)

Hari ni aku amik cuti gantian yg besdey agung hari tu. Tup tup, my cousin ajak aku g CLARKS warehouse sale.. Hehe.. I'm so excited as this is my 1st experience going to this kind of event.. Mana la mampu nak beli kasut mahal cam ni kat shopping mall..

Jam 9.30 pagi kiterang dah sampai kat Chorus Hotel. Ramai yg dah queue depan pintu.. Cukup jam 10 pagi, kiterang dah bley masuk.. Wow!! Banyaknyer choices kasut yg ada.. Aku pun dah rambang mata yg mana satu nak beli. Semua orang berebut2 nak pilih kasut. Masing2 duk tolak menolak..Aisehman cam ni ke gie warehouse sale.. Cari punya cari, belek punya belek, try itu ini, at last jumpa 5 pasang kasut yg berkenan di hati :-) prices are very cheap, almost 30 % to 40% discount.. tak silap aku, kasut paling mahal pun RM 180..

Thousand credit to my cousin, Diyana for inviting me to the marvelous event :-)

Jom cuci mata kasut baru i ni yerr :-)







5 comments:

  1. uii..gila ka hang? clark shoes sampai lima pasang. sedekah kat aku sama!!

    ReplyDelete
  2. jeles tengok..isy..geram. Takpe tunggu lain kali pulak punya sale..

    ReplyDelete
  3. amboi alia.. sampai 5 pasang!

    ReplyDelete
  4. Hehehe.. Mcm rusa masuk kampung g warehouse sale :-) Untuk kasut pompuan, paling mahal pun RM180.. hihihi..

    ReplyDelete