Thursday, June 24, 2010

Yummy Chocolate Shake To Help Lose Weight?

U all rasa2 tertarik tak dengan title kat atas ni?
Title ni sangat sesuai untuk org yg nak kuruskan badan cam aku ni.. Haha
Begini story nyer..last Sunday, aku g ke rumah makcik aku (kira makcik husband).. suddenly ada selonggok household product + weight management product yg amat menarik minatku..Then, aku tanya makcik..product apekah ini? Then, makcik btau "Melaleuca". Tak pernah
lagi aku dengar nama company tu..hmm..then makcik tanya, alia nak kuruskan badan kan?..makcik pun kuarkan satu pack product namely "Attain". Attain ni salah satu product Melaleuca untuk Weight Management. Makcik kata kenyang minum attain tu...So aku pun nekad nak try...
Pagi ni, sebelum g ofis, aku minum attain. Fuhhh meman
g kenyang sungguh.. :-) :-) sesuai untuk orang yg nak diet.. aku minum pagi dan malam...

Cara seperti dibawah:

1) Masukkan 1 scoop attain dalam shaker (Vitality for life blender bottle)
2) Campur air/susu rendah lemak (kat bottle tu ada sukatan dier)
3) Shake

4) Minum

Senangkan? Hehe.. Bottle shaker cantik bangat n kukuh..


Meh aku nak share preview attain ni. Experience orang ni sebijik cam aku rasa skrang.. Ape lagi, try it now!!

http://sharedreviews.com/health/weight-loss-products-programs/yummy-chocolate-shake-to-help-lose-weight

Values of Attain:

1) Halal Product
2) Block craving
2) Low calories
3) Delicious (Have 3 flavours (Strawberry/Choc/Vanila)
4) Balance Nutrition
5) Lose Weight (Ini yg target utama)
6) Patented

Interested? Do sms or text me ya!

No comments:

Post a Comment